Benvenuti à stu situ web!
  • head_banner

Assemblage di cavi medichi

L'assemblee di cavi medichi sò pensati per cunnette strumenti è equipaghji medichi è di laboratoriu.Trasmettenu putere è / o dati è sò generalmente una giacca resistente à l'abrasione chì furnisce un attritu di superficia relativamente bassu è una durabilità meccanica.Parechje sò cuncepiti cù un altu gradu di flessibilità per evità a curvatura, è a resistenza à a temperatura per sustene a sterilizazione in autoclave.Certi sò dispunibuli.

news (1)

Cum'è l'altri cablaggi di cable, l'assemblei di cable medicale sò custituiti da cavi individuali chì sò banded in una sola unità cù connettori in almenu una estremità.I cavi medichi sò generalmente conformi à i standard di sicurezza è regulatori specifichi di l'applicazione, cum'è ISO 10993-1 per a valutazione biologica di i dispositi medichi.Se a giacca esterna di un assemblea di cable medicale entre in cuntattu cù u corpu di u paziente, i cumpratori anu da selezziunà prudutti induve sò usati materiali biocompatibili.

Tipi

Ci sò trè categurie maiò di assemblei di cable medicale: interfacce d'equipaggiu è sub-assemblea, interfacce di cumunicazione è interfacce di paziente.

Interfacce d'equipaggiu è di sub-assembleasò stallati cum'è equipamentu originale è generalmente rimpiazzati solu in casu di retrofits o aghjurnamenti.Spessu, stu tipu di assemblea di cable hè utilizatu cù i dispositi di imaging nucleari.

Interfacce di cumunicazioneAduprate fibra ottica, rete locale modulare (LAN) o cavi seriali.I cavi RS-232, RS-422, RS-423 è RS-485 sò tutti usati in applicazioni mediche.

Interfacce di i pazienticustituitu di cables durable chì tipicamente necessitanu rimpiazzamentu parechje volte durante a vita di l'equipaggiu medicale.A volte, queste assemblee necessitanu aghjurnamenti di rendiment.In alternativa, ponu esse dannatu da l'età o l'usu ripetutu.

Dentru a categuria di cavi d'interfaccia di i pazienti, ci sò parechji subtipi.

Interfacce di paziente di longa vitaincludenu assemblei di cavi medichi per l'imaghjini ultrasonichi è e teste di diagnostica ECG.Questi cavi sò durable, flessibili è resistenti à l'usura.

Interfacce à usu limitatuincludenu i cavi di monitor ICU è CCU, è ancu i cavi di diagnostica ECG.Questi cavi medichi sò danati da u stress meccanicu ripetutu è l'esposizione à i sustanzi chimichi di pulizia, ma sò pensati per durà finu à a sostituzione prevista.

Interfacce à usu soluinclude cateteri, apparecchi elettro-chirurgici, cavi di monitoraggio fetale, è set di cavi di simulatore neurale.Sò sterilizzati è imballati in kits, è pensati per esse scartati invece di puliti dopu l'usu.

Quandu selezziunate i prudutti di l'interfaccia di u paziente, i cumpratori anu da cunsiderà u costu di rimpiazzamentu versus a pulizia di questi assemblei di cavi medichi.

Connettori

A basa di dati Engineering360 SpecSearch cuntene infurmazioni nantu à parechji tippi di connettori di assemblea di cavi medichi.

Connettori BNCsò connettori di serratura sicuri in stile baionetta, cumunimenti utilizati cù l'equipaggiu A / V, l'equipaggiu di prova prufessiunale è i dispositi periferichi più antichi.

Connettori DINaderisce à i standard di Deutsches Institut für Normung, un corpu di standard naziunale tedescu.

Connettori di l'interfaccia visuale digitale (DVI).copre a trasmissione di video trà una fonte è un display.I connettori DVI ponu trasmette dati analogici (DVI-A), digitale (DVI-D) o analogichi / digitali (DVI-I).

Connettori RJ-45sò cumunimenti usati per trasmette dati seriali.

news (2)

Scurdamentu

L'assemblea di cable pò esse un tipu di materiale di schermu elettromagneticu, chì hè avvoltu intornu à l'assemblea di cable sottu à a giacca esterna.A schermatura serve per impedisce u rumore elettricu da affettà u segnu trasmessu, è per riduce l'emissione di radiazione elettromagnetica da u cable stessu.A schermatura hè tipicamente composta da treccia metallica, cinta metallica o treccia di foglia.Un assemblea di cable schermatu pò ancu avè un filu di messa à terra speciale cunnisciutu cum'è un filu di drenu.

Genere

I connettori di assemblea di cable sò dispunibuli in parechje cunfigurazioni di genere.I connettori maschili, qualchì volta chjamati tappi, sò custituiti da una protrusione chì si mette in u connettore femminile, qualchì volta cunnisciutu cum'è un recipiente.

I cunfigurazioni cumuni di l'assemblea di cable includenu:

Male-Maschile: e duie estremità di l'assemblea di u cable terminanu in un connettore maschile.

Male-Femmina: l'assemblea di cable presenta un connettore maschile à una estremità è una femmina à l'altru.

Femmina-Femmina: e duie estremità di l'assemblea di u cable terminanu in un connettore femminile.

news (3)

Tempu di Postu: 25-Mar-2022