Benvenuti à Mingxiu Tech!
  • head_banner

Cosa hè PFA, e so caratteristiche è usi principali

Cosa hè PFA?
U nome inglese diPFAhè: Polyfluoroalkoxy, u nome cinese hè: tetrafluoroethylene - copolymer alcossi vinile etere perfluoruratu (cunnisciutu ancu cum'è: alchilati perfluorurati, politetrafluoroetilene solubile)PFAresina hè relativamente novu fluoroplastics melt-processable, PFA, FEP, proprietà chimichi PTFE sò simile, ma FEP pò esse usatu solu sottu 200 gradi, PTFE ùn pò esse injected.
1 、 gravità specifica: 2.13-2.167g/cm3
2 、 ritirata di stampa: 3.1-7.7%
3, Température de moulage: 350-400 ℃
4、U puntu di fusione di PFA hè di circa 580F è a densità hè 2.13- 2.16g/cc (g/cm3).

https://www.mingxiutech.com/ul10503-pfa-insulation-cable-high-temperature-high-voltage-wire-product/
https://www.mingxiutech.com/high-temperature-wire-pfa-insulated-wire-style-ul10503-hook-up-wire-product/
https://www.mingxiutech.com/high-temperature-wire-pfa-insulated-wire-style-ul10362-hook-up-wire-product/

E caratteristiche è usi principali di PFA
PFA hè comunmente cunnisciuta cum'è PTFE fusible, è e so diverse proprietà sò a cima di fluoroplastiche, è u so usu hè simile à FEP.Hè largamente utilizatu in l'industria di i semiconduttori, è ancu in i campi medichi, chimichi è anti-corrosioni, automobilistici è altri.
PFA hè dispunibule in forma di pellet per stampaggio è estrusione, forma in polvere per stampaggio rotazionale è rivestimentu, è in prudutti semi-finiti cum'è film, fogli, bastoncini è tubi.E resine PFA distribuite in u mercatu di i Stati Uniti sò marca Teflon da DUPOut, marca Neoflon da Daikin, marca Hthen da Ansimont, è marca Hostafl da HOechst Celanese.
1、Usi principali diPFA.
①.Adatta per a produzzione di parti resistenti à a corrosione, parti resistenti à l'usura, sigilli, parti d'insulazione è parti di l'equipaggiu medicale.
②.Isolamentu di filu è cable à alta temperatura, equipamentu anti-corrosione, materiale di sigillatura, boccole di pompa è valve, è cuntenituri chimichi.
2 、 Prestazione di furmazione
①.Materiale cristallino, assorbimentu di umidità petite.Pò esse trasfurmatu in prudutti cù i metudi di trasfurmazioni termoplastichi usuali.
②.Poveru mobilità, assai faciule da scumpressà, a descomposizione produce gas corrosivu.A temperatura di mudificazione ùn deve esse più di 475 gradi, u moldu deve esse riscaldatu à 150-200 gradi, è u sistema di pouring deve avè una bassa resistenza à u flussu di materiale.
③.Granuli traslucidi, stampatura per iniezione è estrusione.Temperature di molding 350-400 gradi, sopra à 475 gradi hè faciule per causà discoloration o bolle.È nutate chì serà più difficiule di demold.
④.Perchè u materiale fusu hà un effettu corrosivu nantu à u metale, a produzzione à longu andà, u muffa hà bisognu di trattamentu di cromatura.

Prestazione materiale
1、 PFA hè un copolimeru di una piccula quantità di perfluoropropyl perfluorovinyl etere è polytetrafluoroethylene.U ligame di fusione hè rinfurzatu, a viscosità di a suluzione hè ridutta, mentre chì u rendiment hè invariatu cumparatu cù PTFE.Sta resina pò esse direttamente trasfurmata in i prudutti da u metudu di stampa termoplasticu ordinariu.
2, a temperatura di usu à longu andà - 80 - 260 gradi, hà una resistenza chimica eccellente, resistenza à a corrosione à tutti i sustanzi chimichi, u coefficientu di attritu più bassu in u plasticu, ci sò assai boni proprietà elettriche, u so isolamentu elettricu ùn hè micca affettatu da a temperatura, u "re di plastica" chjamatu.
3, a so resistenza chimica è PTFE simili, megliu cà vinylidene fluorure.
4, a so resistenza à u creep è a forza di compressione sò megliu cà PTFE, alta forza di tensione, allungamentu finu à 100-300%.Bone proprietà dielettriche, eccellente resistenza à a radiazione.
5 、 Non tossicu: fisiologicamente inerte, pò esse implantatu in u corpu umanu.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022