Benvenuti à Mingxiu Tech!
  • head_banner

Chì ci hè cusì speciale nantu à i cavi coassiali?

U cable coaxial hè un cable chì hà dui cunduttori cuncentrichi è u cunduttore è u scudo sparte u stessu assi.

U tipu più cumuni dicable coaxialhè custituitu da un cunduttore di rame isolatu da un materiale insulating.À l'esternu di a capa interna di l'insulazione hè un altru cunduttore looped è u so insulator, è dopu tuttu u cable hè cupartu da una guaina di materiale PVC o Teflon.

Baseband hè attualmente u cable cumunimenti utilizatu cù un scudo fattu di ramu in forma di una maglia cù una impedenza caratteristica di 50 (per esempiu RG-8, RG-58, etc.).
I cavi coaxial Wideband sò comunmente usati cù scudi chì sò generalmente stampati cù aluminiu è anu una impedenza caratteristica di 75 (per esempiu RG-59, etc.).
Cavi coassialipò esse divisu in: cavi coassiali grossi è cavi coassiali fini secondu a so dimensione di diamitru.
U cable grossu hè adattatu per e reti lucali più grande, hà una longa distanza standard è una alta affidabilità, è pò esse adattatu in modu flessibile secondu a necessità di u locu di accessu à l'urdinatore perchè a stallazione ùn hà micca bisognu di taglià u cable, ma a reta di cable grossa deve esse installata. cable transceiver, a stallazione hè difficiule, cusì u costu generale hè altu.

À u cuntrariu, a stallazione di cable magre hè più simplice è menu caru, ma perchè u prucessu di stallazione deve esse tagliatu u cable, i dui estremità deve esse installatu cù i cunnessori di a reta di basa (BNC), è dopu cunnessi à i dui estremità di u T-connector. cusì quandu ci sò parechji connectors, hè facile à pruduce prublemi putenziali cattivi, chì hè unu di i fallimenti più cumuni di Ethernet in funziunamentu.
I cavi grossi è sottili sò topologie di bus, vale à dì, parechje macchine nantu à un cable.Questa topulugia hè adattata per ambienti di macchine densi, ma quandu un cuntattu falla, u fallimentu affettarà tutte e macchine nantu à u cable sanu in serie.
A diagnosi di difetti è a riparazione sò fastidiosi, per quessa, seranu gradualmente rimpiazzati da un paru ritortu senza schermu o un cable di fibra ottica.

https://www.mingxiutech.com/rg316-coaxial-cable-product/

Cavi coassialianu u vantaghju di sustene e cumunicazioni d'alta larghezza di banda nantu à e linee relativamente longu, senza ripetitori, mentre chì i so svantaghji sò evidenti.
Prima, a dimensione di un grande, diametru di cable magre nantu à 3/8 inch thick, per piglià assai spaziu in u cable duct.
u sicondu hè l'incapacità di resiste à tangles, stresses è severi curvatura, tutti chì ponu dannà a struttura di cable è impediscenu a trasmissione di signali.
L'ultimu hè l'altu costu, è tutti questi svantaghji sò esattamente ciò chì a coppia ritorta pò superà, per quessa, hè stata sostituita da a specificazione di a capa fisica Ethernet basata in coppia ritorta in l'ambiente LAN attuale.


Tempu di Postu: Nov-03-2022